პროექტის მთავარი
იდეა(თემა)
1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა
გააცნობიერონ „დედაენის“ მნიშვნელობა, გაიგონ ვინ , როდის და რატომ შექმნა პირველი“ დედაენა“,გოგებაშვილის რომელ დადებით გმირს
მიბაძავდი? უარყოფით გმირებს რას ურჩევდით?
1-დღე:-- თემის უკეთ გასაცნობად შევიმუშავებ პროექტის სამუშაო გეგმას და გადავანაწილებ
სავარჯიშოებს.
პროექტის აქტუალობა: პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს
უკეთ გაიაზრონ ქართული ენის ღირსება,
მნიშვნელობა.უკეთ გაეცნონ იაკობ გოგებაშვილის ცხოვრებასა და მოღვაწეობას,მის
დიდაქტიკურ მოთხრობებს,დადებით და უარყოფოფით გმირებს,დედაენის ძველ და ახალ გამოცემებს.
პროექტის მიზნები:მოსწავლეებმა შეიყვარონ მშობლიური
ენა ,ქართული ანბანი,ღრმად ჩაიხედონ მის ფესვებში. გააცნობიერონ რატომაა იგი ერთადერთ და განუმეორებელი.
ჩავუნერგოთ კითხვის სიყვარული,
მონაწილეთა ასაკი:6-7წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:აპრილი-მაისი
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:სლაიდები,
ვიდეომასალა, კედლის გაზეთი, მოსწავლეები შექმნიან თავისი ხელით დაწერილ და დასურათებულ
წიგნს „ჩვენი დედაენა“
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი,ფოტოაპარატი,ციფრული
აპარატი
პროექტის ხელმძღვანელი:ნანა სახოკია
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა:Nanasakhokia 2015 @gail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
ე
1 აქტივობა ---პირველ ჯგუფს ვავალებ გოგებაშვილის მოთხრობებიდან
ამოკრიბონ უარყოფითი გმირების სახელები. მეორე ჯგუფს კი დადებითი გმირის სახელები.
2 აქტივობა---მოიძიონ სკოლის
ან რაიონის ბიბლიოთეკებში დედა ენის ძველი და ახალი გამოცემები და შეადარონ, მეორე
ჯგუფი კი „დედაენისადმი მიძღვნილ ლექსებს და სიმღერებს. 3.აქტივობა-----ორივე
ჯგუფი მოემზადება კალიგრაფიის კონკურსში მონაწილეობისათვის.
4.აქტივობა---ორივე ჯგუფის
მოსწავლეები შექმნიან თავისი ხელით დაწერილ და დასურათებულ დიდ წიგნს „ჩვენი დედაენა“
5. აქტივობა---გაიმართება
დისკუსია, იაკობის მოთხრობების დადებით და უარყოფით გმირებზე.როლური თამაშები.
6.აქტივობა---პირველკლასელთა
შემაჯამებელი ღონისძიება „დედაენის ზეიმი“
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:ხელოვნება, ისტი,მუსიკა
პროექტის ხელმძღვანელი: ნანა სახოკია
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა:Nanasakhokia 2015@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
Комментариев нет:
Отправить комментарий